پویش تبلیغات هوشمندانه مبارزه با قاچاق در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا- رئیس حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری نخستین پویش ملی تبلیغات هوشمندانه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیر رجبی روز پنجشنبه در این زمینه گفت: نخستین پویش ملی تبلیغات هوشمندانه در راستای ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی با موضوع‌های پوشاک (کیف و کفش)، لوازم خانگی، محصولات دخانی، کالای سلامت‌محور، سوخت و سامانه‌ها در قالب فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، کاریکاتور، عکس و پویانمایی برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش ملی در محورهای فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی، اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند اثرهای خود را تا ۱۵ اسفند سال‌جاری به کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل ارسال نمایند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، استفاده‌ از ظرفیت‌های فرهنگی دستگاه‌های مرتبط در مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضروری است و برای تحقق این امر، هماهنگی و هم‌افزایی در طراحی و تولیدات اثرهای فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه‌ای از سوی هنرمندان اجتناب‌ناپذیر است.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمان ارسال اثرها، باید همه دستگاه‌های فرهنگی با همدلی و مشارکت در امر تولید اثرهای فرهنگی و هنری با موضوع پویش هوشمندانه اهتمام جدی داشته باشند و با استفاده از تبلیغ پوستر و تیزر در فضای مجازی برای هنرمندان مرتبط اطلاع‌رسانی نمایند.

رجبی با اشاره به وجود هنرمندان خلاق و برجسته دارای موفقیت‌های ملی و بین‌المللی در رشته‌های هنری تجسمی و تصویری در استان اردبیل ابراز امیدواری کرد، هنرمندان این استان حضوری شایسته در پویش داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha