زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات بیمه‌ای تکمیل می‌شود

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: زنجیره خدمت‌رسانی و رضایت ذی‌نفعان با توسعه خدمات و ارایه طرح‌های بیمه‌ای با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین تکمیل می‌شود.

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه کوثر،  مجید مشعلچی فیروزآبادی در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه کوثر در استان زنجان، اظهار داشت: رضایت ذی‌نفعان نه تنها یک الزام کسب‌ و کار در هزاره سوم و عامل روابط پایدار، سودآور و توانمندساز است بلکه یک وظیفه شرعی است چرا که رضایت خداوند در رضایت ولی امر و رضایت ولی امر در رضایت خلق خداوند است.

وی از ترسیم رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و نیز توانمندی در سند راهبردی بیمه کوثر خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت‌های لازم برای توسعه خدمات با تغییر نرم‌افزار موجب ایجاد بسترهای ارتقای خدمت‌رسانی، منزلت و معیشت ذی‌نفعان شده است.

مدیرعامل بیمه کوثر، تفویض اختیار و عملیاتی شدن حکمرانی منطقه‌ای را از عوامل افزایش رضایت بیمه‌شدگان دانست و افزود: تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و تشکیل شورای فنی باعث کسب رضایت بیمه‌شدگان به ویژه مشتریان وفادار شد.

وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های امام جواد(ع) و حلالیت از زیان‌دیدگان و مشتریان و تلاش مضاعف کارکنان در سراسر کشور، نارضایتی ذی‌نفعان را به حداقل ممکن کاهش داد.

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha