۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84228249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرمربی نفت مسجدسلیمان: تصمیمات داور در نتیجه بازی اثرگذار بود

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تصمیمات داور در نتیجه بازی تیم ما با آلومینیوم اراک تاثیرگذار بود و می‌توانستیم با حداقل امتیاز از زمین خارج شویم.

به گزارش ایرنا، سید مجتبی حسینی شامگاه شنبه پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری بیان کرد:‌ نقطه عطف این بازی، گلی بود که در بدترین دقیقه بازی خوردیم. معتقدم یک بازیکن آنها جلوی دید دروازه‌بان ما را گرفته بود و کمک داور به درستی پرچم زد.

وی افزود: روی گل اول حریف، کمک داور پرچم را به دلیل آفساد بالا برد اما نمی‌دانم چرا این نظر برگشت. از کارشناسان سوال می‌کنم آیا بازیکنی که در نقطه آفساید قرار داشته و دید دروازه‌بان را کور کند، نباید آفساید اعلام شود؟ اینکه چگونه داور به خودش اجازه داده که این صحنه را آفساید نگیرد و نظر کمک را برگرداند برایم عجیب است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: زمانی که در تیم مس کرمان بودم این داور به دلیل تصمیمات جنجالی، محروم شد و دوباره در یک بازی حساس تصمیم جنجالی گرفت و تاثیر مستقیم روی نتیجه بازی داشت.

وی افزود: از کمیته داوران و مسوولان مربوطه خواهش می‌کنم به عملکرد این داور رسیدگی کنند. ما چه گناهی کردیم که با کمترین امکانات و پول می‌جنگیم آن وقت اینگونه با ما رفتار می کنند؟ مگر می‌شود در آن شلوغی نظر کمک داور را رد کنید؟ در حالی که باید به نظر کمک خود احترام می‌گذاشت و این کادو را به حریف‌مان نمی‌داد.

حسینی با بیان اینکه در نیمه دوم بازیکنان ما زحمت کشیدند گفت: درست است شروع بدی داشتیم و یک گل دیگر خوردیم اما در ادامه توانستیم یک گل بزنیم و فشار زیادی بیاوریم هر چند نتوانستیم گل تساوی را بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود داور فیلم صحنه گل را دیده است، افزود: خیر اینگونه نیست زیرا VAR نداریم. در چنین صحنه‌هایی تنها نظر کمک داور مهم است و فقط او صلاحیت دارد که در آن شلوغی تشخیص بدهد جای بازیکنان کجا است. من فیلم صحنه را با دوربین دستی که توسط آنالیزورمان ضبط شده بود دیدم و کاملا بازیکن سبزپوش جلوی دید دروازه‌بان ما را گرفته بود.

به گزارش ایرنا دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک که عصر روز شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با برتری ۲ بر یک آلومینیوم به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha