۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84228905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ اسکیت باز همدانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبر: 84228905
۶ اسکیت باز همدانی به اردوی تیم ملی راه یافتند

همدان- ایرنا- رییس هیات اسکیت همدان گفت: اسکیت بازان همدانی با درخشش در رقابت‌های لیگ اسکیت «فری استایل» کشور و کسب مدال‌های رنگارنگ، به اردوی تیم ملی نیز دعوت شدند.

«مهدی مجیدی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات عصر دیروز (شنبه) در مجموعه انقلاب تهران به پایان رسید و اسکیت بازان همدانی با شایستگی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات «محمدپارسا مرادی شهباز» به نشان نقره دست یافت و «ارشیا عطائیان علوم» نیز مدال برنز را از آن خود کرد، ضمن اینکه «علی آیینی» دیگر اسکیت باز همدانی در رده سنی بالای ۱۹ سال نیز موفق به کسب نشان برنز شد.

مجیدی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش بانوان «تینا نظری، ایتک سعادت جو و آزاده آقامحمدی» با درخشش در این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی راه یافتند.

رییس هیات اسکیت همدان افزود: این دوره  از مسابقات به میزبانی تهران و با شرکت ۱۲۹ ورزشکار از استان‌های تهران ، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمان، سمنان، مازندران، همدان، یزد و خراسان جنوبی در آکادمی اسکیت انقلاب برگزار شد.

وی با تمجید از عملکرد اسکیت بازان همدانی حاضر در این دوره از مسابقات، گفت: رقابت‌های لیگ از سطح بسیار بالایی برخوردار است و برهمین اساس اسکیت بازان همدانی عملکرد درخشانی در رقابت با ورزشکاران مطرح تیم ملی داشتند.

مجیدی یادآور شد: کسب این موفقیت ارزنده شایسته تجلیل است و به زودی از همه افرادی که در رشد و پیشرفت اسکیت استان نقش داشته‌اند، تجلیل خواهیم کرد.

اسکیت همدان یکی از قطب‌های اصلی این رشته ورزشی در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha