۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84231193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات چهار واحد تولیدی کرمان مورد بررسی قرار گرفت

کرمان - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان از رفع مشکل تمدید کارت بازرگانی کارخانه فریکو سیرجان با اشتغال مستقیم بیش از هزار نفر، بررسی موانع موجود در مسیر واحدهای تولید مرغداری دارزین، کارخانه آرد جیرفت و ایجاد باغ مادری مرکبات جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز سه شنبه در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی افزود: رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران باید با تدبیر و در چارچوب قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و ضوابط قانونی انجام شود.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از فعال کردن واحدهای تولیدی و خدماتی باید تمام ابعاد کار مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان به منظور حل مشکلات کارخانه آرد در جیرفت مقرر شد، موضوع تخصیص گندم به این کارخانه مورد موافقت قرار گرفته و اداره کل غله این استان امور را تا حصول نتیجه طی ۲ ماه آینده پیگیری کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تاکید کرد: در این نشست همچنین مقرر شد به منظور راه اندازی یک واحد مرغداری بررسی های تخصصی لازم از سوی سازمان بازرسی انجام شده و در نشست بعد پیشنهاد مشخص و قابل اجرا در این زمینه ارائه شود.

موحد گفت: در رابطه با ایجاد و رفع مشکلات باغ مادری مرکبات به عنوان یک طرح ملی نیز پیگیری های لازم انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha