ملی‌پوش پارادوومیدانی: مصدومیتم به جراحی نیاز ندارد

تهران- ایرنا- دارنده ۲ مدال طلای مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در امارات گفت: مصدومیتی در این دوره از مسابقات گریبانگیرم شد که درمان آن چند هفته طول خواهد کشید اما بعید می‌دانم نیاز به جراحی داشته باشد.

«مهدی اولاد» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نتایج درخشان خود در مسابقات جهانی امارات اظهار داشت: مسابقات پارادوومیدانی امارات یکی از مهمترین گزینشی‌های پارالمپیک به شمار می‌رود و امسال در آن کلاسبندی نیز انجام شد لذا ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلف در آن حضور پیدا کردند. من نیز با وجود آنکه ۲ سهمیه قطعی توکیو (پرتاب وزنه و پرتاب دیسک) را سال قبل (۱۳۹۸) کسب کرده بودم به صلاحدید کادر فنی به این مسابقات رفتم تا از شرایط رقابت دور نباشم. سطح مسابقات همچنان تحت تاثیر کرونا بود و  این رقابت‌ها بعد از حدود ۱۸ ماه می توانست آزمون خوبی برای ورزشکاران پارالمپیکی باشد.  

دارنده مدال طلا مسابقات دوومیدانی امارات ادامه داد: در یکسال گذشته تمرینات و مسابقات تحت تاثیر کرونا قرار گرفته بود و این یک آسیب برای تمام ورزشکاران بود. تلاشم این بود که بدنم را آماده نگه دارم و با کمک کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان تمریناتم را به صورت مجازی، انفرادی و گروهی پیگیری کردم. در امارات هر چند که رکوردهایم بسیار چشمگیر نبود اما ۲ مدال طلا کسب کردم و این نشان  می‌دهد برنامه مربیانم اجازه نداده که بدنم افت داشته باشد.

اولاد که در این دوره از مسابقات دچار یک مصدومیت جزیی نیز شده بود در این زمینه افزود: در حین مسابقه دچار مصدومیت شدم و این مصدومیت من را نسبت به آینده دچار نگرانی کرد اما مصدومیت آنچنان جدی نیست و منتظر نظر پزشکان هستم. می‌توانم با چند هفته فیزیوتراپی و آب درمانی این مصدومیت را برطرف کنم و بعید می‌دانم نیازی به جراحی داشته باشم.  

وی که یکی از ورزشکاران شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو به شمار می‌رود گفت: چند سال است که در رشته پرتاب وزنه در صدر جدول برترین‌های دنیا هستم و امید دارم که در توکیو بتوانم مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورم. رقابت‌های امارات برای من یک آزمون جدی بود. هر چند که برخی از رقیبان در این تورنمنت حضور نداشتند اما واقعیتی که وجود دارد این است  که من بدون توجه به سایرین به کار خود ادامه می‌دهم و تمرکزم بر روی توانایی خودم است.  

او در پایان گفت: در ماده پرتاب دیسک نیز سهمیه المپیک کسب کردم و در توکیو رقابت می‌کنم. امید دارم با تلاش و تمرین مستمر در این رشته نیز مدال خوشرنگی کسب کنم. البته در این راه مربیان، انجمن پارادوومیدانی و مسوولان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان همراهی لازم و با من دارند و کمیته ملی پارالمپیک نیز شرایط تمرینی را برای من فراهم کرده است.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha