۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84232709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها ۳ جایگاه سی.ان.جی خراسان شمالی تاییدیه استاندارد دارد

بجنورد-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: اکنون تنها سه جایگاه سی.ان.جی در استان تاییدیه استاندارد دارد و مابقی در حال گرفتن این تاییدیه هستند.

مجتبی شکوری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون جایگاه های سی.ان.جی استان در خطر متوسط و یا کم خطر هستند. 

وی افزود: در بازدیدهایی که امسال از جایگاه های سی.ان.جی انجام شده، بیشتر این مکان ها شرایط لازم برای دریافت تاییدیه استاندارد را نداشته اند و پیگیر انجام اقدامات لازم برای دریافت این تاییدیه هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این، اکنون تمامی مخازن در جایگاه های سی.ان.جی تاییدیه استاندارد را دارند.

شکوری با اشاره به اینکه تعطیلی جایگاه سوخت ممکن است مشکل اجتماعی به همراه داشته باشد گفت: برای تعطیلی این جایگاه ها اقدام نشده البته خطر در این مکان ها زیاد نیست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: یکی از موارد ناایمن در جایگاه های سوخت، نشت سوخت از مخازن است اما در حدی نیست که کار به تعطیلی بکشد.

وی گفت: بیشترین مشکل در جایگاه ها، مربوط به جایگاه های شهرداری ها است، مشکلات در جایگاه های بخش خصوصی کمتر است، در این زمینه از طریق معاون امور عمرانی استاندار پیگیر هستیم تا ایرادها رفع شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: بازدید مجدد از جایگاه انجام می شود تا رفع مشکلات ومورد ارزیابی قرار گیرد.

در خراسان شمالی ۴۹ جایگاه عرضه سوخت و فرآورده های نفتی، ۲۹ جایگاه سی.ان.جی و ۱۰۹ باب فروشندگی روستایی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha