۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
کد خبر: 84232732
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها کاهش سهمیه را در پی دارد

ایرنا - ایلام - معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نانوایی هایی که به صورت خودسرانه اقدام به تعطیلی نانوایی های خود کنند به مدت ۲ روز سهمیه آرد آنان کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا، سعید شریفی روز چهارشنبه در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: با توجه به اینکه همه نانوایی ها دارای روزهای مشخصی برای پخت نان هستند در صورت تعطیلی خودسرانه باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم خواهد شد.

وی افزود: این تصمیم بر اساس تصمیم اعضای کارگروه مصوب شده و اداره غله به عنوان متولی توزیع آرد آن را عملی خواهد کرد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از بازرسان و رییس اتحادیه نانوایی ها خواست لیست نانوایی های متخلف را در اختیار اداره غله برای کاهش سهمیه آرد قرار دهد.

شریفی تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی سال و همچنین شیوع کرونا باید رصد و پایش نانوایی ها به منظور رعایت پروتکل ها، عدم دریافت پول نقد، توجه به مسایل بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت مکرر انجام گیرد.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقا کیفیت نان آموزش های مجازی به صورت مستمر توسط اداره غله برای نانوایی های مرکز استان و شهرستانهای مختلف آغاز شده و بصورت مرتب برگزار می شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام همچنین از اتحادیه و بازرسان صمت و نماینده مرکز بهداشت خواست بر کیفیت پخت نان ، وزن چانه و رعایت مسایل بهداشتی بیشتر نظارت کنند.

هم اکنون بیش از ۳۵۰ واحد نانوایی در سطح استان ایلام فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha