۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84233362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولین گرنداسلم فصل؛ کامبک تاریخی مبارز یونانی مقابل نادال

تهران-ایرنا- استفانوس سیتسیپاس یونانی موفق شد با نتیجه سه بر ۲ در دیداری تماشایی از سد رافائل نادال بگذرد و به عنوان آخرین تنیسور راهی مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد استرالیا(اولین گرنداسلم سال ۲۰۲۱) شود.

به گزارش ایرنا، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس آزاد استرالیا که اولین گرنداسلم این فصل هم محسوب می‌شود با انجام دیدار تماشایی رافائل نادال و استفانوس سیتسیپاس به اتمام رسید و چهار نفر نهایی در بخش انفرادی مردان مشخص شدند.

تنیسور جوان روس موفق شد دست به کار بزرگی بزند و در حالی که با نتیجه ۲ بر صفر در ست شماری از فوق ستاره اسپانیایی عقب بود، در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به برتری برسد و کامبک تاریخی بزند. نادال در ۲۲۳ بازی از ۲۲۴ بازی قبلی که ۲ بر صفر پیش افتاده بود، در نهایت به برتری رسیده بود اما این بار مغلوب مبارز یونانی شد.

نادال در ست‌های اول و دوم با نتایج ۶-۳ و ۶-۲ به برتری رسید اما در ست‌های سوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج ۶-۷، ۴-۶ و ۶-۷ شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. حالا سیتسیپاس باید در دور نیمه‌نهایی به دیدار دنیل مدودف ۲۵ ساله و روسیه‌ای برود. در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی نیز نوواک جوکوویچ صربستانی باید به دیدار اصلان کاراتسفی برود که او هم اهل روسیه است.

جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی و صاحب بیشترین عنوان اولی در رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا محسوب می‌شود و باید دید در رقابت با ۲ روس و یک یونانی در نهایت به چه عنوانی دست پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha