۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2492
کد خبر: 84244756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جام صدران پیشرو اسب بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود

تهران - ایرنا- دبیر فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جام صدران پیشرو اسب بدون حضور تماشاگر از ۱۱ تا ۱۵ اسفندماه در مرکز سوارکاری آزمون خبر داد.

«محمد کاظمیان» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: این مسابقات به شکل تور در بخش نونهالان، نوجوانان، مالکین، بزرگسالان و غیره برگزار می‌شود و ورود عموم افراد برای تماشای این مسابقات با دلیل شرایط کرونایی کشور ممنوع بوده و می‌توانند از سایت فدراسیون سوارکاری بصورت آنلاین مسابقات را ببینند.

وی اظهار داشت: مسابقات جام صدران پیشرو اسب با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده، برگزار می‌شود و  شرکت‌کنندگان موظف به رعایت اصول بهداشتی هستند.

کاظمیان ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری آن باعث شده در بحث آموزش سوارکاری بصورت مجاز فعال باشیم و این رشته ورزشی در شرایط کرونایی بی‌حرکت نماند و مسابقات مختلفی نیز برگزار کردیم. بطوری که در این مدت با وجود بحران کرونا مسابقات، پرش با اسب و درساژ و پارادرساژ، اسب‌دوانی و استقامت برگزار شد.

وی تصریح کرد: اصرار داریم تا مسابقات برپا شود زیرا در ورزش سوارکاری اشتغال‌زایی زیاد است و هر راس اسب هشت نفر را در بخش حمل و نقل، نعل‌بندی، کارگری، مدیریت باشگاه، مربیگری، داوری و دامپزشکی و غیره شاغل کرده است. اگر مسابقات تعطیل شود  بسیاری از خانواده‌ها برای امرار معاش دچار مشکل می‌شوند و مجبوریم این فعالیت‌ها را دنبال کنیم و با تغییر روش‌ها مانع آسیب این افراد از نظر شغلی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha