رعایت نشدن پروتکل‌ها و بی‌نظمی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال

تهران- ایرنا- مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز در حالی برگزار شد که بارها ناظران ای‌اف‌سی درخصوص بی‌نظمی در این مجمع تذکر دادند و جدای از آن پروتکل‌های بهداشتی نیز به‌وفور رعایت نشد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از صبح امروز(یکشنبه) در سالن اجلاس سران برگزار شد و با حاشیه هایی همراه بود.

اولین حاشیه انتخابات امروز تاخیر ۲۵ دقیقه‌ای در شروع این مجمع بود.  

فریدون اصفهانیان که شبهاتی درباره حضورش در انتخابات وجود داشت، نهایتا توانست مجوز لازم را اخذ کند و جزو حاضرین در مجمع باشد.

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع حضور پیدا کرد و با نامزدها خوش و بش کرد.

حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال هم که تایید صلاحیت نشد، در مجمع حضور پیدا کرد.

احسان حاج صفی که به عنوان کاپیتان تیم ملی در مجمع حضور پیدا کرده بود، دقایقی با علی کریمی صحبت کرد.

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس و ابراهیم شکوری، فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو از جمله دیگر نفراتی بودند که در این مجمع حاضر شدند.

یک فرد نقاش در حال کشیدن تصویر چهار نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال بود.

در هنگام پخش زنده ویدیویی از رای گیری اعضای هیات استان‌ها در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی با اعتراض به این قضیه تصویربرداری زنده این مراسم را لغو کرد و برای مدتی این پخش مستقیم قطع شد.

پس از ۲۰ دقیقه این تصویربرداری وصل شد و نبی عنوان کرد که فیلمبرداری باید از دور انجام شود و از نزدیک اجازه این کار را نخواهیم داد.

نمایندگان فیفا به صورت مستقیم ناظر بر پروسه انتخابات فدراسیون فوتبال بود.

همچنین در هنگام رای گیری نبی  جدای از آنکه مدام عنوان می‌کرد که نباید موبایل همراه رای دهندگان باشد، گفت که نباید آنان اسلحه همراه خود داشته باشند.

بعد از تمام شدن رای گیری در دور اول و کشیده شدن آن به دور دوم، علی کریمی و مصطفی آجورلو مجمع را به دلیل رای نیاوردن ترک کردند.

در این مجمع پروتکل‌های بهداشتی هم بدرستی رعایت نشد و حتی نبی ماسک نداشت و عزیزی خادم پس از کسب حداکثر آرا و انتخاب شدن به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، کیومرث هاشمی را در آغوش گرفت و بعد از آن با بعضی از اعضای مجمع در حال خوش و بش بود. نکته جالب این بود که عزیزی خادم دیگر ماسک به صورت نداشت و در حال به آغوش کشیدن کسانی بود که به او رای داده‌اند.

در طول برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ای‌اف‌سی بارها به بی‌نظمی حاضران در مجمع اعتراض کرد اما هیچ فردی به این اعتراضات گوش نداد.

احسان حاج صفی در جریان انتخابات نزد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال رفت و با او به خوش و بش پرداخت. آنها دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

انتخابات فدراسیون فوتبال امروز در حالی برگزار شد که شهاب الدین عزیزی‌خادم در دور دوم مجمع انتخاباتی ۴۹ رای کسب کرد و سکان هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت. همچنین شهره موسوی با کسب ۷۰ رای موافق به عنوان نایب رئیس سوم (بخش زنان) فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ به همراه مهدی محمدنبی و مهدی علی‌نژاد جلسه‌ای کوتاه را پیرامون آخرین اتفاقات تیم ملی فوتبال ایران برگزار کردند.

وحید هاشمیان و دراگان اسکوچیچ نیز در حاشیه مجمع با یکدیگر جلسه‌ای را برگزار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha