فریبا: مجیدی دیگر با استقلال استرس ندارد

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۰۳
کد خبر: 84256058
فریبا: مجیدی دیگر با استقلال استرس ندارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: «فرهاد مجیدی» با سه امتیاز ارزشمندی که در دیدار با فولاد خوزستان کسب کرد بار روانی کمتری خواهد داشت و بدون استرس دیدارهای آینده خود را دنبال می‌کند.

«بهتاش فریبا» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال با پیروزی با ارزشی که مقابل فولاد خوزستان به دست آورد همچنان خود را در جمع مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ ‌برتر نگه داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه هفته گذشته محمود فکری از سمت سرمربیگری استقلال استعفا کرد این تیم با حاشیه‌های زیادی روبرو شد و این پیروزی برای آنها از نان شب واجب‌تر بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مقابل صنعت نفت‌ آبادان به تساوی رسید و فاصله امتیازاتی آنها با استقلال کمتر شد.

فریبا تصریح کرد: فرهاد مجیدی سال‌ها بازیکن استقلال و دو مرتبه نیز سرمربی این تیم بوده است و شناخت خوبی از آبی‌پوشان دارد و با انگیزه‌های زیادی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

وی تاکید کرد: با جرات می‌توانم بگویم استقلال هنوز هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد و آنها می‌توانند با جمع‌آوری امتیاز لازم در پایان فصل جام را کسب کنند.

بازیکن اسبق استقلال ‌در پایان گفت: فرهاد مجیدی با سه امتیاز ارزشمندی که در دیدار با فولاد خوزستان کسب کرد بار روانی کمتری خواهد داشت و بدون استرس بازی‌های آینده خود را دنبال می‌کند.

دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha