۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84256808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۹۰ تن مرغ منجمد در کردستان آغاز شد

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84256808
توزیع ۱۹۰ تن مرغ منجمد در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کردستان گفت: توزیع ۱۹۰ تن مرغ منجمد در استان از قرار هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار ریال برای مصرف کننده در روزهای پایانی سال آغاز شد.

فرزاد معاونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام برای امکان دسترسی گروه‌های درآمدی پایین به اقلام اساسی در ایام پایانی سال و تعدیل قیمت گوشت مرغ شروع شده است.
 وی یاد آور شد: از این سهمیه بر اساس شاخص جمعیتی و باتوجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان و تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مقدار ۶۰ تن آن در سنندج که عمدتا توسط گروه صنفی منتخب که در نواحی کم برخوردار مستقر هستند توزیع می‌شود.

معاونی با اشاره به اینکه همچنین تعدادی از این سهمیه هم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود یادآور شد: ۱۳۰ تن مابقی نیز در سایر شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.
وی گفت: در ضمن در نظر است که ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد استان نیز از قرار هر کیلوگرم ۸۰۰ هزار ریال برای مصرف کننده در همین ایام توزیع شود که فروشندگان این محصول پروتئینی ملزم به نصب بنر در محل توزیع  هستند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کردستان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این رابطه را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند تا کارکنان مرتبط به آن موضوع رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha