۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴
کد خبر: 84257653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگاهی به تیترهای روزنامه‌های ۱۹ اسفند چاپ شیراز

۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴
کد خبر: 84257653
نگاهی به تیترهای روزنامه‌های ۱۹ اسفند چاپ شیراز

شیراز- ایرنا- روزنامه‌های چاپ شیراز، در درجه اول علاقه به رویدادها و مسائل اقتصادی و در درجه بعدی موضوعات اجتماعی به ویژه کرونا را در تیترهای خود گنجانده‌اند.

روزنامه خبر جنوب در صفحه استانی خود به آخرین وضعیت ۶ آزاد راه، بزرگراه و خطوط ریلی فارس همچنین وضعیت صادرات گیاه شیرین بیان پرداخته است و  همچنین در صفحه اول خود نرخ نخود سیاه را هر کیلوگرم ۶۰ هزار تومان اعلام کرده است.

روزنامه عصر مردم در تیتر نخست خود نوشت:‌بزرگترین مرکز تحقیقات صرع خاورمیانه در شیراز ساخته می‌شود؛این روزنامه همچنین آمادگی راهداری فارس در ایام نوروز را یادآور شده است.

"چالش های واکسن برای بخش درمان"‌تیتر یک روزنامه افسانه است که در آن به معضلات دریافت واکسن کرونا در فارس پرداخته شده است. این روزنامه میوه فروشان شهر را عامل گرانی این کالا دانسته است.

از قول رئیس جمهوری، روزنامه سبحان نوشت:‌سال آینده، سال غلبه بر ویروس کروناست. نویسنده یادداشت این روزنامه با عنوان وعده های شیرین؛کام های تلخ به کاندیداها پیشنهاد کرده وعده های غیر عملی ندهند.

روزنامه شیراز نوین در عنوان نخست خود به سخنان یک مقام قضایی فارس استناد کرده و  ویلاهای بندرخشک را برای تیتر اول برگزیده است که در این مطلب آمده است:‌واگذاری هرگونه انشعاب برق به باغ شهرهای غیر مجاز ممنوع است.

روزنامه طلوع آنچه را " ماجرای قاچاق دختران و زنان به کشورهای عربی" نام داده دستمایه تیتر و خبر نخست خود قرار داده و از قول معصو مه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده نوشت:‌متاسفانه درصد عمده از افراد در موضوع خرید و فروش انسان،زنان و دختران هستند.

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شیراز از ۲۵ اسفند، تیتر نخست روزنامه تماشار را به خود اختصاص داده است. این روزنامه از قول رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نوشت که مردم سفر نروند و از حضور در مراکز پرتردد و شلوغ پرهیز کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha