۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84258206
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

اعضای هیات نظارت بر انتخابات سبزوار معرفی شدند

۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۲۴
کد خبر: 84258206
اعضای هیات نظارت بر انتخابات سبزوار معرفی شدند

سبزوار- ایرنا- اعضای هیات نظارت بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سبزوار معرفی شدند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری سبزوار روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: علی اکبر دلبری به عنوان رییس و ابوالقاسم لطفی و مهدی صمدی بی‌نیازی به عنوان دیگر اعضای هیات نظارت این انتخابات در شهر سبزوار و بخش مرکزی آن معرفی شدند.

علی اکبر دلبری افزود: در شهر روداب شهرستان سبزوار نیز احمد نوربخش به عنوان رییس و جواد شمس آبادی و محمد حسن برآبادی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان سبزوار نیز گفت: علیرضا فیل‌سرایی به عنوان رییس، مهدی بدری، کاظم حسن پور، مرتضی زیبایی و قدرت الله راه چمنی به عنوان اعضای این هیات معرفی شدند.

علیرضا فیل‌سرایی افزود: در بخش مرکزی شهرستان سبزوار نیز مهدی امیری تبار به عنوان رییس و حمید برزویی و حسن چشمی به عنوان اعضای این هیات و در بخش روداب موسوی فاضل، رضا برآبادی و علی پروندی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۵ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربعی خراسان رضوی با وسعتی معادل هفت درصد مساحت کل کشور در قالب ۳۳ شهرستان، ۸۵ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستا در مجموع هشت هزار و ۶۰۰ عضو در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.  

۷۰۰ نفر از این تعداد عضو شوراهای اسلامی شهرها و هفت هزار و ۹۰۰ نفر عضو شوراهای اسلامی روستاها در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی هستند و در مجموع کمتر از پنج درصد این تعداد را زنان تشکیل می‌دهند.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha