داوطلبان عضویت در شوراها از روش غیرحضوری برای ثبت نام استفاده کنند

گناباد- ایرنا- فرماندار بجستان از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست با توجه به شیوع کرونا بیشتر از روشهای غیرحضوری برای ثبت نام استفاده کنند.

حسین ابراهیمی کردیانی روز پنجشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی به روشهای حضوری و غیر حضوری با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام می شود ولی با عنایت به شیوع کرونا روش غیر حضوری بهترین اقدام است.

وی ادامه داد: بعد از ثبت نام غیرحضوری  بررسی آنها از طریق ستاد مرکزی شهرستان مستقر در فرمانداری انجام و جواب بررسی‌ها در زمان کوتاه اعلام می شود.

فرماندار بجستان گفت: ثبت نام به چهار روش از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور)، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر)، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا با مراجعه به فرمانداری انجام می شود. 

وی از متقاضیان عضویت در شوراهای اسلامی مناطق شهری خواست برای جلوگیری از ازدحام ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

ابراهیمی کردیانی افزود: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره ­شوراهای اسلامی شهرهای بجستان و یونسی از توابع این شهرستان از روز چهارشنبه بیستم اسفند ماه جاری تا روز سه‌شنبه ۲۶ ماه جاری هر روز از ساعت هشت تا ۱۸ انجام می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه انجام می شود.

فرماندار بجستان گفت: هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان بجستان دست اندرکار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای محلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی که ۲۸ خردادماه سال آینده برگزار می شود، هستند.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha