تمرکز نساجی بر مسابقات لیگ برتر و حفظ سهمیه است

ساری – ایرنا - مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: با توجه به شرایط خاص نساجی سعی می‌کنیم دیدار مقابل سایپا در جام حذفی را به عنوان یک بازی تدارکاتی برای شناخت بیشتر از کل تیم و شرایط بازیکنان مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم در لیگ برتر به نتایج بهتری برسیم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و سایپا از سری مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که بعدازظهر فردا در قائمشهر برگزار می‌شود، با اشاره به شرایط خاص تیم نساجی، گفت: بعد از یکی دو روزی که تیم را در اختیار گرفتیم و با توجه به آشنایی مختصری که با نساجی داشتیم، برنامه‌هایی برای بازی حذفی فردا در نظر گرفتیم. اما فکر نمی‌کنم منطقی باشد که در شرایط کنونی نساجی روی جام حذفی سرمایه‌گذاری کنیم. فعلا تمرکز ما بر مسابقات لیگ برتر و حفظ سهمیه است و تلاش می‌کنیم در دیدار فردا شناخت نقاط ضعف و قوت تیم و عملکرد بازیکنان بیشتر مد نظرمان باشد.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر تیم شرایط خوبی دارد و طی این دو جلسه که با بازیکنان کار کردیم تیم از نظر انگیزه و شادابی شرایط مناسبی پیدا کرده است و بچه‌ها نیز به خودباوری رسیدند. واقعیت این است که شناساندن قدمت و نام نساجی برای یک سری از بازیکنان دیر اتفاق افتاد. بازیکن باید بداند که در چه شهری و چه تیمی و برای چه مردمی بازی می‌کند. امیدوارم بچه‌ها رفته رفته با خلق و خوی مردم، تیم و کادر آشناتر شوند.

مربی نساجی درباره احتمال بقای نساجی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: اگر امید نداشته باشیم از پیش‌باخته خواهیم بود. ما با شناخت وارد نساجی شدیم، تیم را می‌شناسیم، با فضای شهر و هواداری نساجی آشناییم و از قدمت این تیم هم آگاه هستیم. احساس می‌کنم این تیم قابلیت بسیار زیادی دارد و می‌توانست تا الان بهتر نتیجه بگیرد. فکر می‌کنم فعلا زمان صحبت درباره این که چه اتفاقی افتاد و چنین وضعیتی را رقم زد نیست.

اسماعیلی درباره نقاط ضعف نساجی در پست‌های مختلف نیز اظهار کرد: برای شناخت مشکلات نساجی در پست‌ها باید بیشتر کار کنیم. البته بچه‌ها در سطح مناسبی قرار دارند و بازیکنانی که در دو سه پست بتوانند حضور یابند هم داریم. با این حال برای جذب بازیکن دو بازیکن مد نظر داریم که مدیران تیم در حال رایزنی برای جذب این دو بازیکن هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کادر فنی جدید نیز مانند کادر فنی قبلی از بازیکنان جوان در ترکیب استفاده خواهد کرد، گفت: کسی بدش نمی‌آید که از جوانان بهره بگیرد. من و آقای الهامی نیز همین نظر را داریم. اما اگر ناچار باشیم از بازیکن جوان استفاده استفاده کنیم شرایط متفاوت خواهد شد. یعنی در شرایط اجبار نباید از بازیکن جوان استفاده کنیم. بلکه تیم باید به شرایط با ثباتی برسد و بعد بتوانیم جوانان را به مرور به تیم اضافه کنیم تا بازیکن جوان در ابتدای راه زیر فشاری که روی تیم وارد می‌شود از بین نرود. قطعا ما هم به فکر استفاده از بازیکنان جوان هستیم. اما از بازیکنان جوان باید درست استفاده کنیم و نباید فرار رو به جلو باشد.

مربی نساجی درباره دشواری‌ها و مشکلات بازی روی چمن مصنوعی در استادیوم وطنی با اشاره به تکراری بودن این موضوع تصریح کرد: باید بپذیریم که در شرایط کنونی زمین دیگری نداریم و محکوم هستیم که در این زمین بازی کنیم. بازیکنانی که به تیم آمدند هم از اول می‌دانستند که زمین نساجی چمن مصنوعی است. اگر بازی در این زمین برای ما سخت است، قطعا برای تیم مقابل به مراتب سخت‌تر است. پس باید از این تهدید فرصت بسازیم.

دستیار ساکت الهامی در نساجی از همه هواداران نساجی خواست که در شرایط حساس کنونی حمایت‌شان از تیم نساجی را بیشتر کنند و افزود: قطعا هواداران می‌دانند که همه ما به فکرشان هستیم. ما امیدواریم و می‌گوییم که با کمک تماشاگران در لیگ می‌مانیم. هر چند به صورت فیزیکی در ورزشگاه حضور ندارند. اما در شبکه‌های اجتماعی حضور پررنگی دارند و می‌خواهیم به کادر فنی، بازیکنان و مدیران و مالک باشگاه روحیه دهند و هواداری کنند. بچه‌ها چشم‌شان به همین فضای مجازی و انرژی هواداران است. این پالس‌های مثبت قطعا روی بازیکنان هم تاثیر دارد. امیدوارم تیم به شرایطی برسد که شهر به آرامش برسد.

اسماعیل اسماعیلی همراه با مصطفی صداقت، میثم بائو، عادل باباپور، مسعود ابطحی، هاروت آبراهمیان، صادق مقدم(آنالیزور) و فرید فرهانی(جی‌پیاس) همراهان ساکت الهامی سرمربی جدید نساجی در کادر فنی این تیم هستند.

نساجی مازندران در نخستین دیدار پس از تغییر سرمربی و کنار رفتن مجید جلالی از این تیم، ساعت ۱۵:۱۵ فردا –پنجشنبه ۲۱ اسفند- باید در استادیوم وطنی قائمشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم سایپا قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha