۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84260746
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۷ نامزد برای انتخابات شورای شهر در ملایر ثبت نام کردند

همدان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات شهرستان ملایر گفت: ۱۷ نفر به عنوان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ نفر زن و مابقی مرد هستند.

به گزارش ایرنا، «حسین فارسی» روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر هشت نفر در این شهرستان ثبت‌نام کردند که یک نفر مربوط به حوزه انتخابیه جوکار و هفت نفر دیگر در شهر ملایر است.

وی با اشاره به اینکه در دومین روز از ثبت‌نام شوراها نیز ۹ نفر نامزد انتخابات شدند، افزود: در مجموع تاکنون ۲ نفر برای انتخابات شورای شهر جوکار و ۱۵ نفر نیز برای شورای شهر ملایر ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: از مجموع نامزدهای ثبت نام کننده در انتخابات شورای شهر این شهرستان، یک نفر دارای مدرک دکتری، هفت نفر مدرک کارشناسی ارشد و ۹ نفر نیز دارای مدرک کارشناسی هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان ملایر افزود: کار ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی برای ۶ شهر «زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، سامن، ازندریان، جوکار و ملایر» دراین شهرستان همچنان تا پایان زمان مشخص شده ادامه دارد.

فارسی با اشاره به مهیا بودن شرایط ثبت‌نام نامزدها از چهار روش، تاکید کرد: داوطلبان با توجه شیوه های درنظر گرفته شده و همچنین امکان ثبت نام عیر حضوری، کار نام نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی همچنین اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رای انتخابات شوراهای دوره گذشته دراین شهرستان ۲۱۴ شعبه بود که در صورت قطعی شدن افزایش ۱۰ درصدی صندوق‌های رای، ۲۴ شعبه به این تعداد اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر در ۱۶۳ روستا و ۶ شهر برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha