رئیس دادگستری کرمانشاه درباره تخلفات انتخاباتی هشدار داد

کرمانشاه- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت و سلامت انتخابات ۱۴۰۰، گفت: کسانی که در فضای مجازی دست به اقدامات غیرقانونی بزنند باید مسوُولیت کار خود را بپذیرند و ما در این باره با هیچ کسی تعارف نداریم.

به گزارش ایرنا، «پرویز توسلی‌زاده» روز شنبه در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی افزود: دشمن به دنبال تغییر در باورهای مردم است و در این راه با سیاه‌نمایی و برجسته‌سازی مشکلات و نایده انگاشتن موفقیت ها، در پی رسیدن به اهداف خویش است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات استان تصریح کرد: وظیفه داریم با انجام اقدامات فرهنگی مناسب به مقابله با توطئه‌ها و تبلیغات شوم دشمنان برویم و با رصد فضاهای مختلف اعم از واقعی و مجازی اجازه ندهیم عده‌ای امنیت و سلامت انتخابات را دچار آسیب کنند.

توسلی زاده هشدار داد که همه افرادی که در فضای مجازی دست به اقدامات غیرقانونی می‌زنند باید مسوُولیت کار خود را بپذیرند و در این امر با هیچ کس تعارف و تساهلی صورت نخواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به مسوُولیت‌های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی خاطرنشان کرد: هر اقدام، امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات شود با اقدامات پیشگیرانه و قانونی با آن برخورد می‌کنیم و در این دوره بیش از هر دوره‌ای با کج‌روی‌ها مقابله خواهیم کرد تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

او با تاکید بر هم افزایی تمام نهادها و ارگان‌های دخیل در برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری، گفت: صیانت از امر انتخابات به عنوان سند آگاه‌مندی نظام بر عهده همه ماست و وظیفه داریم از آسیب‌های احتمالی انتخابات پیشگیری کنیم.

در ادامه این نشست و پس از اظهارات حاضران در جلسه، برخی پیشنهادات از جمله رصد فضای مجازی و تعیین کارگروه برای این موضوع، برخورد با تخلفات و تبلیغات زود هنگام انتخاباتی به عنوان مصوبه اولین جلسه این ستاد تصویب شد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha