۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 2215
کد خبر: 84262436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

داوطلب انتخابات شوراها: فعالیت در شورای شهر تهران نیاز به عقبه دارد

تهران - ایرنا - یکی از داوطلبان انتخابات شوراها گفت: معتقدم فعالیت در شورای شهر تهران نیاز به عقبه‌ای دارد که پشتیبان موفقیت فعالیت بشود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، خسرو دانشجو پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره شیوه ثبت نام در این دوره گفت: چند ساعتی برای ثبت نام غیرحضوری تلاش کردم اما گویا سیستم امروز با مشکلاتی روبه رو بود و موفق نشدم به صورت غیرحضوری ثبت نام کنم.

دانشجو در پاسخ به این سوال که وابسته به کدام حزب در این دوره از انتخابات شوراها حضور یافته گفت: با شورای وحدت و شورای ائتلاف همکاری دارم و امیدوارم این افتخار را پیدا کنم که شورای وحدت اسم من را در لیست قرار دهد.

وی افزود: اما اگر اینگونه نشد معتقدم فعالیت در شورای شهر تهران نیاز به عقبه‌ای دارد که پشتیبان موفقیت فعالیت بشود و باید جمعی هماهنگ وجود داشته باشد با این حساب دوران خوب شورای دوم تداعی می‌شود که با پرچم آبادگران وارد شورای شهر تهران شدیم.

دانشجو اظهار داشت: اگر چنین الگو و مدلی ایجاد و گروه هماهنگی وارد شورای شهر تهران شود فکر می‌کنم بتوانند برکاتی را شامل حال خود و مجموعه شهر تهران داشته باشند.

وی درباره عملکرد شورای شهر پنجم خاطر نشان کرد: فعالیت عمده‌ای از مجموعه شورای شهر و مجموعه شهرداری تهران که بخواهیم آن را فعالیت درخوری که نفعی برای شهر تهران داشته است بدانیم، ندیده‌ام.

دانشجو تاکید کرد: دوستان خودشان بیشتر دوست دارند در آرامش و سکوت پیش بروند و به نظر نمی‌آید با برنامه محکمی آمده بودند و می‌خواستند آن برنامه را دنبال کنند برگه و کارکردی نیست که بخواهم آن را ارزیابی کنم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha