۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84265834
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه حکیم سبزواری در جشنواره بین‌المللی حرکت خوش درخشید

سبزوار- ایرنا- مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: دانشجویان این دانشگاه با کسب ۶ عنوان برتر در جشنواره بین‌المللی حرکت خوش درخشیدند.

دکتر رسول شادنیا روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری موفق به کسب ۶ عنوان برتر و یک عنوان شایسته تقدیر در سیزدهمین جشنواره بین الملی حرکت شدند.

وی ادامه داد: در این جشنواره، انجمن علمی محیط زیست این دانشگاه رتبه اول در بخش ویژه و انجمن علمی معماری این دانشگاه رتبه اول در بخش مسابقه را کسب کرد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: همچنین در بخش انجمن برتر، انجمن علمی محیط زیست این دانشگاه رتبه دوم و در بخش ویژه نیز انجمن علمی اقتصاد و مدیریت، رتبه دوم جشنواره را کسب کرد.

وی افزود: رتبه سوم این جشنواره در بخش فعالیت خلاقانه به انجمن علمی مرمت دانشگاه حکیم سبزواری اختصاص یافت و در بخش کارآفرینی نیز انجمن علمی زیست شناسی این دانشگاه رتبه سوم جشنواره را به دست آورد.

شادنیا ادامه داد: همچنین با رای هیات داوران جشنواره، انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه حکیم سبزواری در بخش کار آفرینی، به عنوان انجمن علمی شایسته تقدیر معرفی شد.

جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می شود.

دانشگاه حکیم سبزواری در زمره ۲۲ "دانشگاه محور" دارای حدود ۹ هزار دانشجو، ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کدرشته‌ تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha