۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84266442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دستگاه قضایی اصفهان با اخلالگران نظم عمومی برخورد می کند

اصفهان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: دستگاه قضایی با افرادی که سه شنبه شب بخواهند با اقداماتی که به دیگران می تواند آسیب وارد و در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کند برخورد جدی خواهد کرد.

علی اصفهانی در گفت و گو با ایرنا افزود: بطور مسلم افرادی که به حرکات ور فتارهای غیرمتعارف و ناهنجار دست بزنند به طورحتم دستگاه قضایی به عنوان اخلالگران در نظم عمومی با آنها برخورد قاطع می کند.
وی به والدین توصیه‌کرد که از حضور فرزندانشان در اجتماعاتی که به صورت غیراستاندارد و  آسیب زاست جلوگیری کنند.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: ‌حضور در مکان های محدود و محیط هایی که از همه لحاظ ایمن است و با مواد آتش فشانی که خطرزا نیست اشکالی ندارد. 
وی با تاکید بر اینکه والدین بر فرزندانشان نظارت و مراقبت داشته باشند، افزود: به ویژه در جمعی که چند جوان در کنار هم حرکات غیرمتعارف انجام می دهند و باعث اخلال در نظم جامعه و ایجاد آسیب به خودشان و دیگران می شود جلوگیری کند.
اصفهانی اظهار امیدواری کرد که امشب شهروندان و به ویژه جوانان طوری عمل کنند که باعث پشیمانی برای خود و خانواده هایشان نشوند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حوزه  با کسی تعارف نداریم و اغماض و مماشات نمی‌کنیم زیرا ملاک اصلی ماموریت پلیس حفظ جان مردم است.

وی اضافه کرد: در چهارشنبه آخر سال پلیس در راستای انجام وظیفه تمهیدات لازم را در حوزه‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی اندیشیده و تعامل و هماهنگی خوبی با دستگاه‌های دولتی به ویژه سازمانهای خدماتی انجام شده است.

چهارشنبه سوری، این کهن آیین ایرانیان علاوه بر بدعت‌هایی که در عصر حاضر در آن ایجاد شده امسال در دود و دم کرونا نیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

بر اساس آمار تاکنون در کشور ۲۲۷ نفر کشته، نقص عضو، قطع عضو و یا سوختگی ناشی از نگهداری مواد محترقه گزارش شده است.

استان پنج میلیون نفری اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha