۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۰۸
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84266603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نخستین حادثه چهارشنبه آخر سال اصفهان در فولادشهر رُخ داد

اصفهان- ایرنا- انفجار ترقه در آیین چهارشنبه آخر سال سبب بروز نخستین حادثه ناشی از برگزاری این مراسم در اصفهان و مصدومیت یک نوجوان فولادشهری شد.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در این باره گفت: ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه امروز(سه‌شنبه)، یک نوجوان در یکی از پارک‌های‌ فولادشهر بدلیل انفجار ترقه دچار سوختگی ۴ درصدی و سطحی از ناحیه ران (فمور) راست شد.
عباس عابدی افزود: مصدوم برای اعزام به بیمارستان و ادامه مراحل درمانی‌اش در مراکز پزشکی رضایت نداد و به صورت سرپایی در محل درمان شد.
به گزارش ایرنا، تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و مراکز درمانی بویژه مرکز درمانی امام موسی الکاظم(ع) برای موارد سوختگی و مرکز تخصصی فیض اصفهان برای آسیب‌های چشمی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از  برگزاری مراسم چهارشنبه پایانی سال، به مصدومان خدمات رسانی کنند.
سال گذشته هیچ حادثه ای در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان از مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان امدادخواهی نشد و تنها ۲ نوجوان در فولادشهر دچار سوختگی دست شده بودند.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان دارای ۷۷ پایگاه شهری، ۷۵ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی،۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ اتاق فرمان است.
سال جاری ۶ پایگاه اورژانس جدید در استان راه‌اندازی شد تا تعداد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در استان اصفهان از ۱۴۷ پایگاه به ۱۵۳ پایگاه برسد.

فولادشهر در ۱۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha