۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84268258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در استان همدان هشدار داد

همدان-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان همدان با اعلام هشدار سطح زرد، از وزش باد شدید طی ساعات بعد ازظهر امروز(چهارشنبه) و همچنین برخی ساعات فردا(پنج شنبه) در سطح این استان خبر داد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این مطلب، افزود: شرایط جوی استان از بعدازظهر امروز با توجه به ماندگاری هوای گرم، همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود که این شرایط جوی تا فردا در سطح استان ماندگار است.

«محمدحسن باقری شکیب» اظهار داشت: آسمان استان همدان از روز جمعه با پایداری نسبی سامانه آب و هوایی، صاف و آفتابی خواهد بود که البته شاهد کاهش ۳ تا ۴ درجه ای دمای شبانه هوا در سطح استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه احتمال بارش های پراکنده در برخی نقاط از استان همدان طی ۴۸ ساعت آینده وجود دارد، گفت: بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای نشان دهنده عبور یک سامانه ضعیف بارشی در اواسط هفته آینده از آسمان استان است که فعالیت متناوبی را در مدت عبور از استان خواهد داشت.

باقری شکیب اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۲۰ درجه سانتی‌گراد و همدان و بهار با چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان بودند.

به گفته وی، کمینه دمای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته چهار درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر نیز ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha