هلال احمر وضعیت سلامت مسافران در مرز مهران را کنترل می کند

ایلام_ ایرنا_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به اجرای طرح کنترل مبادی مرزهای ورودی به‌ کشور در استان هایی که دارای مرز هستند از جمله ایلام در تعطیلات نوروز امسال گفت: در اجرای این طرح هلال احمر وضعیت سلامت مسافران ورودی از مرز مهران را کنترل خواهد شد.

علی اصغر علی اکبری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا نیمه فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به بازگشت مردمی که به کشور عراق عزیمت کرده اند، این افراد غربالگری شده و از افراد مشکوک تست و نمونه‌گیر ی انجام می شود.

وی با ذکر اینکه روزانه ۲۰ نفر از نجاتگران و اعضای جوانان این جمعیت هم در پایانه مسافری و هم ‌پایانه باری مستقر هستند، افزود: این افراد مسافران و رانندگان را در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظیر فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک راهنمایی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با ذکر اینکه امسال به دلیل محدودیت های سفر به علت شیوع کرونا طرح راهنمایی مسافران نوروزی اجرا نمی شود، تاکید کرد: پایگاه های امداد و نجات جاده ای به تعداد ۱۴ مرکز بصورت شبانه روزی در محورهای ارتباطی استان دایر هستند.

علی اکبری از مردم‌خواست حوادث جاده ای را به واحد کنترل وعملیات به شماره ۱۱۲ که بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات و ارایه راهنمایی جاده ای است، اعلام‌ کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha