۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84272388
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی بین نیازمندان سمنان توزیع شد

سمنان- ایرنا- دبیر قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: بیش از ۲۷۵ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان استان به ارزش یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی کاشفی عصر دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: هر بسته معیشتی به طور میانگین شامل ۱۵ قلم کالای اساسی مورد نیاز زندگی بوده است که در قالب رزمایش رفتار مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.
وی تصریح کرد: سپاه و اقشار مختلف بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج کارگری و ادارات گرفته تا خیران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و هلال احمر پای کار بوده و در تهیه این بسته های معیشتی همکاری داشته اند.
وی با بیان اینکه رسیدگی به محرومان و نیازمندان هدف و اولویتی مهم است، گفت: چشم‌انداز قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل جبهه جهادی خدمت ‌رسان است.
کاشفی اظهار داشت: بسیج در همه دوره‌های انقلاب اسلامی از دفاع مقدس گرفته تا سازندگی و آبادانی کشور در عرصه حضور فعال داشته و این نقش نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه روز به روز پر رنگ تر خواهد شد.
دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹و به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم با مشکلات زیادی مواجه شدند، افزود: تا آخرین لحظه ریشه کنی این ویروس در کنار مردم خواهیم ماند و حتی ذره ای هم سست نشده و اقدامات مان هر روز نسبت به قبل قوی تر و منسجم تر پیش می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha