۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84272639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال در دامغان برگزار می‌شود

سمنان- ایرنا- دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دانشگاه دامغان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این همایش تا یکم خرداد ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اسدالله غلامعلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مهلت ارسال آثار به دومین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال تمدید شد و متقاضیان شرکت در همایش می‌توانند تا تاریخ یکم خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ثبت‌نام نهایی و ارسال مقالات خود اقدام کنند.  

وی ادامه داد: دومین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال در تاریخ ۱۱ و ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

غلامعلی اظهار داشت: این جشنواره به صورت مجازی، در ۲۴ محور و در چهار موضوع اصلی تئاتر، تلویزیون، سینما و هنرهای دیجیتال به همت دانشکده هنر دانشگاه دامغان برگزار می‌شود. 

وی اضافه کرد: کمک به گسترش هر چه بیشتر فضای پژوهش و تحقیق در عرصه هنرهای نمایشی و دیجیتال، فراهم ساختن امکان دسترسی دانشجویان یا اساتید و محققان به آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در عرصه های هنرهای نمایش و دیجیتال و کمک به ارتقای سطح و میزان تولیدات علمی و دانشگاهی، از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است. 

غلامعلی خاطرنشان کرد: قدمت هنرهای نمایشی در ایران، به قدمت تاریخ ایران است، اما عمر ادبیات نمایشی و تئاتر جدید ایران حدود یک و نیم قرن است.

دبیر اجرایی دومین جشنواره ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال دامغان گفت: شرکت در این جشنواره برای کلیه دانشجویان دانشگاه‌های کشور آزاد است و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌تواند به سایت www.cdda۲.du.ac.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته در نخستین همایش، حدود ۶۰ مقاله از دانشگاه‌های سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال و از این تعداد ۵۴ مقاله پذیرش شد که از این تعداد ۲۳ مقاله برای ارائه در همایش انتخاب و هشت اثر به صورت پوستر در محل برگزاری جشنواره به نمایش گذاشته شد.

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha