از درد مشترک مجیدی و اسکوچیچ تا محرومیت ۶ ساله برای رییس سابق

تهران- ایرنا- در چهارمین روز از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از فروردین ماه، بسته ورزشی ایرنا با اخبار و حواشی متنوعی از ورزش ایران و جهان به استقبال شما آمده است. با ما همراه باشید.

آغاز هیجانِ جام جهانی در قاره سبز؛ رقابت ۵۵ تیم برای ۱۳ سهمیه

مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره اروپا از امشب (چهارشنبه) آغاز می‌شود و ۵۵ تیم حاضر در این قاره باید در ۱۰ گروه باهم رقابت کنند و در نهایت ۱۳ تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود خواهند کرد. مشروح این گزارش را در اینجا بخوانید.

رونمایی از ۲ بازیکن جدید تیم ملی فوتبال ایران؛ پرسپولیسی‌ها ۵ نفر شدند

پس از کرونایی شدن ۲ بازیکن تیم ملی، حامد لک و عارف آقاسی به اردوی تیم دراگان اسکوچیچ فراخوانده شدند. ادامه این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

رکورد دایی در هفته پیش رو توسط رونالدو شکسته می‌شود؟

کریستیانو رونالدو این فرصت را دارد تا با به ثمر رساندن هفت گل در سه بازی پیش روی پرتغال، به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی در بازی‌های ملی برسد. برای اطلاع از توضیحات تکمیلی روی اینجا کلیک کنید.

حمله کرونا به اردوی استقلال؛ مجیدی اردوی آبی‌ها را لغو کرد

 اردوی تیم فوتبال استقلال به دلیل مبتلا شدن چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا، لغو شد. جزییات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

نخست وزیر ژاپن در مراسم حمل مشعل المپیک شرکت نمی‌کند

نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد که در مراسم حمل مشعل المپیک که فردا (پنجشنبه) آغاز می‌شود، شرکت نمی‌کند. روی اینجا کلیک کنید و در جریان این خبر قرار بگیرید.

تدارک رقبای تیم ملی ایران زیر ذره‌بین؛ قطر در صدر، بحرین در تکاپو

رقبای تیم ملی فوتبال ایران در قاره کهن و همچنین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برنامه نسبتا ویژه‌ای را برای فیفادیِ جاری تدارک دیده‌اند. مشروح این گزارش را در اینجا بخوانید.

رییس و دبیرکل سابق فیفا مجددا نقره داغ شدند؛ بلاتر تا ۹۱ سالگی در خانه

سپ بلاتر و ژروم والکه به دلیل نقض چهار مورد مندرج در اساسنامه اخلاقی فیفا، مجددا با محرومیتی چند ساله مواجه شدند. جزییات تکمیلی در اینجا قابل رویت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha