۶ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84275065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی دانشجویان آستارا آغاز شد

۶ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۳۲
کد خبر: 84275065
اردوی جهادی دانشجویان آستارا آغاز شد

آستارا - ایرنا - اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آستارا برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی در روستای سیرالیوه بخش لوندویل این شهرستان آغاز شد.

مسئول قرارگاه جهادی شهید احمدی روشن دانشگاه آزاد اسلامی آستارا روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: از امروز اردوی جهادی با مشارکت ۵۰ دانشجوی دختر و پسر به مدت ۱۰ روز برگزار می شود و طی آن برای یک خانوار نیازمند سرویس بهداشتی و حمام ساخته می شود.

محمد پورحنیفه افزود: سپاه ناحیه آستارا، حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)، بخشداری لوندویل، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهید بهشتی، جمعیت هلال احمر و شبکه دامپزشکی در این اردو مشارکت می کنند.

وی اظهار کرد: خودسازی، سازندگی و محرومیت زدایی، غنای اوقات فراغت، آشنایی با محدودیت ‌ها و کمبودهای مناطق محروم، تقویت فرهنگ جهادی و خدمت رایگان به مناطق محروم از هدف ها و ویزیت رایگان بیماران با حضور پزشک عمومی و چشم پزشک، آموزش قرآن و احکام، کمک های اولیه، پیشگیری از کرونا، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی و واکسیناسیون دام و طیور از برنامه های اردوست.

پورحنیفه گفت: نبود آب شرب بهداشتی و ضعف ولتاژ برق از مشکلات روستای سیرالیوه است و با توجه به رویکرد مطالبه گری بسیج دانشجویی، امیدواریم مسئولان از نزدیک از روستا بازدید و مشکلات را بررسی و برطرف کنند.

فعالیت اردوهای جهادی دانشجویان برای محرومیت زدایی و کمک به محرومان در سراسر کشور سابقه طولانی دارد و با فرمایش رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha