۲۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت

شهرکرد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت دوباره ۲۰ واحد صنعتی در این استان طی سال گذشته گفت: برای سال جدید تلاش می‌شود تا واحدهای بیشتری به چرخه تولید بازگردند.

الله‌کرم نصیری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با احیای این ۲۰ واحد صنعتی برای ۳۶۶ نفر در استان اشتغالزایی شد.

وی در ادامه با اشاره به سفر مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور در هفته جاری تصریح کرد: در این سفر موانع تولید سه واحد صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای رفع این موانع راهکارهای موثری اجرا شود.

نصیری اظهار داشت: مشکلات سه شرکت در بخش سیم و کابل، خودرو و نان صنعتی، با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران به عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، بررسی شد و امید می‌رود با اعطای تسهیلات و یا مشارکت سرمایه‌گذار بتوان این مشکلات را برطرف کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی سال جاری، خاطرنشان کرد: این جلسات در سال جدید که با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، با قوت و اهتمام بیشتری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۸۵۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

در حال حاضر یک هزار و ۷۸۴ طرح معادل ۲.۳ درصد طرح‌های صنعتی در حال انجام کشور در استان چهارمحال و بختیاری است.

همچنین ۱.۴ درصد حجم سرمایه‌گذاری بخش صنعت و ۱.۵ درصد اشتغال این بخش در کشور به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha