یکهزار و ۷۳۲ هکتار از اراضی ملی در سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یکهزار و ۷۳۲ هکتار از اراضی ملی در جنوب شرق کشور رفع تصرف و ۱۲۱ پرونده قضایی با جریمه ۹۸۰ میلیارد ریالی در این رابطه تشکیل شده است.

سردار احمد طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه جدی پلیس سیستان و بلوچستان با متخلفان اقتصادی، زمین خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی را داشتند طی یک سال گذشته با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط بیش از یکهزار و ۷۳۲ هکتار از اراضی ملی در استان آزاد و رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: ارزش اراضی رفع تصرف شده توسط کارشناسان افزون‌بر ۹۸۰ میلیارد ریال برآورده شده که در این رابطه ۱۲۱ فقره پرونده قضایی تشکیل و متخلفان به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین از دستگیری یک شرور سابقه دار در جنوب این استان خبر داد و افزود: با تلاش کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و ایرانشهر شرور تحت تعقیب که اسفندماه سال گذشته با انگیزه قبلی با سلاح کلت کمری به سمت منزل شهروندی در این شهرستان تیراندازی کرده بود در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهارداشت: اقدام مجرمانه این شرور موجبات رعب و وحشت عمومی را فراهم کرده بود که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha