استاندار خراسان رضوی با آیت‌الله سیدان دیدار کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی با آیت‌الله سیدجعفر سیدان از علما و مدرسان درس خارج فقه حوزه علمیه مشهد دیدار و گفت‌ و گو کرد.

به گزارش روز سه‌ شنبه استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان با حضور در بیت حضرت آیت‌ الله سیدان، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون حوزه محرومیت زدایی، ساماندهی حاشیه شهر مشهد، طرح ویژه تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، سفرهای شهرستانی، اقدامات عمرانی و اقتصادی ارائه کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد ساکن هستند، اظهار کرد: در حال تهیه طرح تفصیلی حاشیه شهر مشهد و به دنبال هویت دادن به این مناطق هستیم که با این طرح مردم در نوسازی حاشیه شهر مشارکت خواهند کرد و ۴۰ هزار میلیارد ریال هم از سوی دولت برای حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

آیت‌الله سیدان نیز در این نشست صمیمانه از استاندار خراسان رضوی به واسطه تلاش‌های ارزشمند وی و توجه به اقشار گوناگون مردم در سطح استان قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

استاندار خراسان رضوی در روزهای گذشته و در دیدارهایی جداگانه با آیت الله رجبعلی رضازاده از علمای برجسته و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سیدحسن مرتضوی شاهرودی استاد درس خارج حوزه علمیه مشهد، دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha