فعالیت مدارس خراسان رضوی براساس وضعیت هرشهر از نظر شیوع کروناست

مشهد- ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس شهرستان هایی که شرایط لازم را از نظر پروتکل های اعلام شده داشته باشند با در نظر گرفتن محدودیت های مشخص شده از روز شنبه ۱۴ فروردین ماه فعالیت خواهند داشت.

قاسمعلی خدابنده روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای برگزاری کلاس های حضوری در شهرستان ها دستورالعمل های لازم ارسال شده است. 

وی ادامه داد: فرآیند آموزش در شهرستان ها و مناطقی که طبق دستورالعمل، شرایط برگزاری کلاس های حضوری را ندارند طبق روال سابق به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت کلاس‌های حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی و دروس مهارتی و شایستگی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد از نظر کرونا با رعایت پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ادامه می یابد.

وی افزود: در شهرستان هایی که براساس اعلام وزارت بهداشت دارای وضعیت آبی و سفید می باشند، علاوه بر کلاس‌های یاد شده تمامی مدارسی که کمتر از ۵٠ دانش‌آموز دارند در همه پایه ها و مقاطع تحصیلی فعال بوده و پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود. 

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha