برگزاری انتخابات موجب رفع تهدیدات و کاهش آسیب‌ها می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان هرسین، انتخابات را علاوه بر تجلی مردم سالاری دینی باعث رفع تهدیدات و کاهش آسیب‌ها و مایوس شدن دشمنان دانست.

به گزارش ایرنا، «ولی دارایی‌نیا» روز یکشنبه در نشست بررسی راهکارهای افزایش مشارکت روستاییان در انتخابات در سرسرای اجتماعات فرمانداری هرسین، افزود: نتایج مثبت و بازخورد انتخاب افراد شایسته در انتخابات مطمئنا متوجه خود اهالی‌ و توسعه روستا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در انتخابات است که انسجام مردم و همدلی و همزبانی ملت و نظام متجلی می‌شود و توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

دارایی‌نیا با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم بر مبنای حضور و مشارکت حداکثری مردم از راهبردهای بخشداری مرکزی‌ در سال جاری است، افزود: اهالی بخش مرکزی هرسین در عرصه های مختلف حمایت از نظام و انقلاب همواره پیشتاز و پیشگام بوده اند و مطمئناً در انتخابات پیش رو بازهم حماسه ای ماندگار و بزرگ را خلق خواهند کرد.

بخشدار مرکزی هرسین در ادامه رسانه ها را ظرفیتی مهم در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و زمینه سازی برای تحقق مشارکت حداکثری و شکوهمند مردم دانست.

دارایی نیا همچنین از آمادگی بخشداری مرکزی هرسین برای برگزاری انتخابات خرداد ماه خبر داد و افزود: پیش بینی های لازم به منظور انتخاباتی سالم در این بخش فراهم شده است.

بخشدار مرکزی هرسین افزود: نتایج مثبت و بازخورد انتخاب افراد شایسته، باتجربه و آگاه در انتخابات مطمئنا متوجه خود اهالی‌ و توسعه روستا خواهد شد.

وی از دهیاران خواست کسانی را که قصد سو استفاده از قومیت گرایی و رفتارهای قومی و قبیله ای در روستاها را دارند به بخشداری معرفی نمایند.

دارایی نیا در پایان سخنانش از دهیاران خواست از پتانسیل بزرگان و ریش سفیدان روستاها به منظور دعوت از افراد نخبه، شایسته و با تجربه برای ثبت نام در انتخابات دعوت کنند.

به گفته وی، حضور افراد شایسته، خوش نام و تحصیلکرده زمینه مشارکت هرچه باشکوهتر مردم در انتخابات روستا را فراهم می‌سازد.

بخشدار مرکزی هرسین در پایان گفت: بر اساس ماده ۹ قانون انتخابات، دهیاران موظف به ثبت‌ نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها هستند.

شهرستان هرسین با ۲ بخش مرکزی و بیستون و بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال به صورت همزمان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha