معاون سپاه خراسان رضوی: مشارکت انتخاباتی سیلی به دشمن است

مشهد- ایرنا- معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات سیلی به گونه دشمن است و ما وظیفه داریم حضور گستره در انتخابات و انتخاب آگاهانه و اصلح را ترویج و تبلیغ کنیم.

حجت الاسلام حمید حمیدی‌فر روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شفاف سازی وضع موجود کشور،  تبیین و اقناع سازی مردم با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، یادآوری سفارش ها و توصیه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم، پاسخ به شبهات انتخاباتی مردم با ابزارهای موجود، تمرکز ویژه بر دعوت چهره به چهره، استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی در ارتباط گیری با نسل جدید و عامه مردم از جمله عواملی است که در تحقق مشارکت حداکثری موثر است.

وی ادامه داد: بزرگترین راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی در ضربه زدن به انتخابات، القای یاس وناامیدی در جامعه است و آنان به نوعی دنبال این هستند که با حربه‌های متعدد، مردم را از نظام و انقلاب دور کرده و در مقابل ارزشهای اسلامی قرار دهند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی اظهار داشت: دین مبین اسلام در خصوص انتخاب، حرفهای بسیار جدی و مهمی دارد و انسان در طول مسیر زندگی در ابعاد مختلف دائما به دنبال انتخاب است که انتخاب نوع پوشاک، نوع سبک زندگی، انتخاب گرایش و رشته تحصیلی و هزاران انتخاب دیگر از آن جمله است. حال اگر در انتخاب این عناوین فرد دچار خطا شود و از روی هوا و هوس انتخاب کند و یا دچار احساسات و سطحی نگری شود مطمئنا تبعات و لطمات فراوانی متوجه زندگی او خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدی فر افزود: اگر انسان در نوع انتخاب خود تفکر و تعقل کرده و انتخاب خود را با تحقیق و تعمق انجام دهد مطمئنا اثرات و فواید بسیار زیادی نصیب او خواهد شد. اسلام مدل انتخاب آگاهانه و با شناخت را برمی‌گزیند و انتخاب عقلانی را می پذیرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha