۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84284717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ مبتلای کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته در ایلام بستری شدند

۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبر: 84284717
۱۲۰ مبتلای کرونا طی ۴۸ ساعت گذشته در ایلام بستری شدند

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به روند افزایشی بستری های کرونا گفت: ۵۹ بستری جدید ناشی از کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی بستری شدند که با احتساب ۶۱ مورد بستری روز گذشته تنها در ۴۸ ساعت اخیر تعداد بستری ها به ۱۲۰ رسید.

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از بستری های جدید بیشترین تعداد مربوط به ایلام با ۱۵ نفر است سپس دهلران و آبدانان هر کدام با ۱۱ بستری در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی افزایش تعداد بستری ها را نگران کننده اعلام کرد و گفت: پنج بستری جدید نیز مربوط به چرداول، چهار نفر ایوان، چهار نفر بدره، چهاره نفر مهران، چهار نفر دره شهر و یک مورد نیز مربوط به سیروان است.

دکتر کریمیان یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۰ ابتلا جدید کرونا ثبت شده و مجموع مبتلایان در استان به ۲۹ هزار و ۲۴۸ نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۹۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند، ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده و تعداد فوتی های کرونا در استان تا این لحظه ۶۷۸ نفر است.

وی رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم را ضروری دانست و گفت: با ادامه چنین روندی با پیک خطرناکتری در استان مواجه خواهیم بود و مردم باید هشدارها را جدی بگیرند.

دکتر کریمیان اضافه کرد: شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و چرداول در وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha