بخشدارمرکزی گناوه: روستائیان این بخش از ثبت‌نام شوراها استقبال کردند

گناوه - ایرنا - بخشدار مرکزی گناوه گفت: روستائیان این بخش از داوطلب شدن برای عضویت در ششمین دوره شوراها استقبال خوبی نسبت به دوره‌های گذشته دارند.

خدیجه دشتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته شماری از داوطلبانی که برای انتخابات این دوره از شوراها ثبت نام کردند، افرادی جدید هستند که در دوره‌های قبلی حضور نمی‌یافتند.

وی اظهارکرد: عمده افرادی که تاکنون آمادگی خود را برای  عضویت در شوراها اعلام و نام نویسی کرده‌اند، قشر جوان، نخبه و تحصیلکرده حتی با مدرک دکترا هستند.

دشتی گفت: حضور چهره‌های جدید در این دوره از انتخابات نشانگر احساس مسئولیت و علاقه و دلسوزی آنان برای برداشتن قدم‌های مثبت در جهت پیشرفت و آبادانی روستاها است.

وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی نقش موثری در همکاری با دولت برای توسعه و آبادانی روستاها دارند و  امیدواریم در دوره ششم شتاب فزاینده‌ای در پیشرفت این مناطق صورت گیرد.

دشتی بیان کرد: به منظور ترغیب و  مشارکت روستائیان بویژه جوانان تحصیلکرده برای نامزدی در این دوره از شوراهای اسلامی روستا، نشست‌های متعددی با اهالی روستاهای بخش مرکزی و معتمدان بصورت حضوری برگزار شد.

بخشدار مرکزی گناوه افزود: تا پایان روز ششم نام نویسی داوطلبان ۷۱  نفر از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان ثبت نام کردند که از این مجموع ۶۷ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

وی گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات علاوه بر اینکه موجب تعیین سرنوشت و پیشرفت همه جانبه کشور می‌شود، تجلی دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

دشتی ادامه داد: باتوجه به اینکه ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره­ شوراهای اسلامی روستایی تا ساعت ۱۸:۰۰ روز جاری یکشنبه ۲۲ فروردین به پایان خواهد رسید، بخشداری مستقر در فرمانداری آمادگی لازم برای نام نویسی تا پایان وقت تعیین شده را دارد.

بخشدارمرکزی گناوه  یادآورشد: هم اینک از مجموع ۳۱ روستای بخش مرکزی شهرستان گناوه ۱۷ روستا دارای شورا است و در ششمین دوره انتخابات نیز همین تعداد خواهد بود.

داوطلبان  برای ثبت نام این دوره می‌توانند به چهار روش از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)،  نسخه ویندوز و قابل نصب روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)، دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) و مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت  ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) و دریافت رسید اقدام کنند.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha