۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84293074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند کلاهبرداری ۱۱۵ میلیارد ریالی در بوشهر متلاشی شد

بوشهر-ایرنا- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: اعضای باند چهاره نفری جاعلان سند و قولنامه ملک با ۱۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری در این استان شناسایی و متلاشی شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان بوشهر در تداوم اقدامات پیشگیرانه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به دستگیری اعضای باند جاعلان و کشف کلاهبرداری میلیاردی تحت عنوان جعل و تنظیم قولنامه‌های صوری و سند سازی و فروش ملک شدند.

وی بیان کرد: افرادی اطلاعات مربوط به اراضی دولتی و بلاصاحب در شهر "بوشهر" را جمع آوری و با همدستی اشخاصی دیگر، اقدام به جعل و تنظیم قولنامه‌های صوری و سند سازی کردند و خود را مالک ملک دانسته و آنها را به افراد غیر به فروش می‌رساندند.
سهرابی اظهار داشت: در این ارتباط با تلاش کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی ۲ متهم شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر بوشهر  و در حالی که قصد انجام معامله و فروش ملک داشتند، دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وی تصریح کرد: در روند تحقیقات متهمان اعتراف کردند با همدستی ۲ فرد دیگر که بنگاه‌دار و واسطه گر هستند قصد داشتند ۶ قطعه زمین دولتی مشاع به متراژ یکهزار و ۴۵۰ متر مربع و به ارزش ۱۱۵ میلیارد ریال را به ۶ نفر از شهروندان بفروشند که در این ارتباط ۲ نفر از مالباختگان که زمین به آنان فروخته شده بود و چهار نفر دیگر که قصد معامله با آنان داشتند، شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شدند.
مهرابی کرد: پس از شناسایی و دستگیری همدستان متهمان هر چهار نفر آنان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha