نظارت بر بازار کالاهای ماه رمضان در همدان تشدید شد

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در آستانه شروع ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ با همکاری سایر دستگاه ها با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز آغاز شده است.

داریوش جودکی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با درپیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای عمومی برای خرید برخی کالاها از قبیل مواد لبنی، قند وشکر، خرما، مواد پروتئینی، برنج، روغن، زولبیا وبامیه کنترل بازار ضروری است.

وی اضافه کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان رکن قضایی بازار مکلف به رسیدگی به پرونده های تخلف و صدور حکم است و در این راستا کنترل بازار با هدف پیشگیری از بروز تخلف صنفی و نظارت مداوم و متمرکز در دستور کار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: بنابراین این اداره کل با همکاری دستگاه های نظارتی نظیر سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و  سایر نهادها طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ را در ماه مبارک رمضان اجرا می کند.

جودکی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد گفت: هرگونه تخلف صنفی در این ماه خارج از نوبت در تعزیرات حکومتی رسیدگی می شود.

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا، احتکار و گرانفروشی را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صمت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha