تعزیرات همدان نظارت بر عرضه کالاهای پرمصرف را در ماه رمضان تشدید کرد

همدان- ایرنا- سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۱ با همکاری سایر دستگاه ها، اجرا و نظارت بر نحوه عرضه مواد پُرمصرف ماه رمضان تشدید شد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۱ با همکاری سایر دستگاه ها با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز بر نحوه عرضه کالاهای پرمصرف در این ماه مبارک آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این راستا با توجه به افزایش تقاضای برای خرید کالاهایی مانند گوشت و مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، خرما، برنج، روغن، زولبیا و بامیه، کنترل بازار ضروری به نظر می رسد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: این طرح با همکاری دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی اجرایی می شود.

یونسی ادامه داد: طرح ضیافت ۱۴۰۱ از روز گذشته آغاز شده و در این راستا وضعیت توزیع کالاهای یاد شده در مراکز تولیدی، توزیعی، بازار، فروشگاه های زنجیره ای و اصناف بررسی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان رکن قضایی بازار تنها مکلف به رسیدگی به پرونده ها و صدور حکم است با این وجود نسبت به پایش و نظارت مداوم و متمرکز بر نحوه عرضه کالا در بازار با همکاری سایر نهادهای مسئول نظارت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha