سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس جشنواره سفره‌های آسمانی برگزار می‌کند

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: فعالیت‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان با عنوان" نسیم همدلی" تمرکز بر روی برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسابقات قرآنی و جشنواره سفره‌های آسمانی است.

حامد رضوانی روز چهارشنبه به رسانه‎ ها اعلام کرد: امسال سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های مختلفی با هدف خدمت هرچه بیشتر به شهروندان با استفاده از توان مشارکتی کانون‌های مردمی برگزار می‌کند.  

وی، برگزاری جشنواره کله گنجشکی رمضان من با موضوع خاطره‌گویی، مسابقه مُکبری و موذنی، مسابقه عکس از نماز جماعت خانوادگی قرآن‌خوانی، برگزاری مسابقه تلاوت یک دقیقه‌ای و مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان عنوان کرد.

به گفته رییس سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس، تهیه بسته‌های کمک مومنانه به دلیل شرایط کرونا و با هدف خدمت به افراد نیازمند یکی از برنامه‌های ویژه این سازمان در ماه رمضان است.

رضوانی از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس به برگزاری مسابقه موبایلی مقاومت با محوریت شهید قاسم سلیمانی ویژه قدس، مسابقه کتبی میلاد امام حسن(ع) و اهداء جوایز به فرزندان پرسنل شهرداری با نام حسن و القاب امام حسن(ع)، شب شعر رمضان، جشنواره ستاره سوم( جشن خانگی میلاد امام حسن(ع) ارسال فیلم و عکس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف در محلات بندرعباس، ویژه برنامه‌های مختلف ورزشی از جمله مسابقه فوتسال آقایان و مسابقه پرتاب آزاد پنالتی آقایان و بانوان در بندرعباس نیز در این ماه ویژه ورزشکاران در محلات این شهر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha