دیدار مسوولان ورزش کشور با رییس سازمان تربیت بدنی ارتش

تهران- ایرنا- تعدادی از مدیران و مسوولان ورزش کشور به مناسبت فرارسیدن روز ارتش با امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، «سعید میرجلیلی» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سردار «مهرعلی باران چشمه» سرپرست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، «محمدشروین اسبقیان» رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان، «افشین ملایی» رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و «محمدتقی امیری خراسانی» رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری با امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار ضمن تبریک  ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از خانواده بزرگ ارتش به خاطر تلاش در جهت پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی کشور تقدیر و تشکر و آمادگی خود را برای هم‌افزایی هرچه بیشتر اعلام کردند.

امیر فولادی در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسوولین ورزش کشور در سازمان تربیت بدنی ارتش، با تاکید بر گسترش ورزش در خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و با بیان اینکه عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همچنین ورزش‌های همگانی در نیروهای مسلح از تدابیر و تأکیدات فرماندهی معظم کل قواست، گفت: تربیت بدنی و ورزش در ارتش در اولویت فرماندهان قرار داشته و آمادگی خود را برای تعامل با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها و سازمان‌های ورزشی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری اعلام می‌داریم.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش عنوان کرد: اهتمام فرمانده کل ارتش به ورزش یک امر سازمان یافته بوده و شعار ورزش در ارتش تعطیل نیست.  ورزش یکی از مهمترین ابزارهای ایجاد شور و نشاط و ارتقای سطح مهارت‌های کارکنان ارتش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha