۹۰ پاکبان شهرداری کرمانشاه علیه کرونا واکسینه شدند

کرمانشاه- ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اعلام اینکه ۹۰ نفر از پاکبانان شهرداری علیه ویروس کرونا واکسینه شدند، گفت: مجموعه شهرداری کرمانشاه برای واکسینه کردن باقی پاکبانان در حال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی است که این اقدام به زودی انجام خواهد شد.

«خسرو عیسائیان» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به حواشی تزریق واکسن به پاکبانان در دیگر شهرهای کشور، افزود: طرح واکسیناسیون پاکبانان در شهرداری کرمانشاه به درستی اجرا شد و حراست دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری نظاره‌گر واکسینه شدن پاکبانان بودند و از تمام مراحل تزریق واکسن نیز تصویربرداری شد.

او گفت: این واکسیناسیون با اولویت پاکبانان واحد حمل زباله انجام شده و در صورت در اختیار گرفتن دوزهای بیشتر روند ادامه خواهد داشت.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان این کلانشهر خدمات ارایه می دهد.

اکنون نزدیک به سه هزار پاکبان و نیروی خدمات شهری در شهرداری کلانشهر کرمانشاه مشغول خدمت هستند.

براساس اعلام رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر از مبتلایان به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان استان کرمانشاه بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۹۹ نفر رسیده است.

«مهدی محمدی» با بیان اینکه تعداد بستری‌های کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۰۴ نفر رسیده است، افزود: این تعداد نسبت به روز قبل ۳۳ نفر افزایش نشان می دهد.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز، شهرهای جوانرود و روانسر نارنجی و ثلاث باباجانی نیز زرد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha