۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 84300721
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۵۰ درصد نمونه‌گیری‌های کرونا در اسلام آبادغرب مثبت است‌

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: متاسفانه نمونه‌گیری ۵۰ درصد از مراجعان به مراکز درمانی این شهرستان کرونا مثبت است که ضرورت دارد همه مردم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

به گزارش ایرنا؛ «جهانبخش حیدری» روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان اسلام آباد غرب افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون از ۹ هزار و ۱۴۰ مراجعه کننده نمونه گیری انجام شده که از این تعداد نمونه سه هزار و ۸۹۲ مورد مثبت بوده است.

حیدری اظهار داشت: در اسفند ماه سال گذشته  چهار مورد فوت به علت کرونا در این شهرستان ثبت شده که با توجه به افزایش مبتلایان ، آمار فوت شدگان در فروردین ماه سالجاری به ۱۲ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۶۶ نفر بیمار مثبت کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری هستند و در صورت نیاز  از بخش زنان هم برای بستری بیماران استفاده خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان، شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته و هم اکنون محدودیت های ویژه این شرایط اعمال شده است.

حیدری تصریح کرد: امروز شیوع کرونا در تمام نقاط شهری و روستایی شهرستان مشهود است و اعلام می کنیم همه مردم در این شرایط برای حفظ سلامت عزیزان خود توصیه های اعلام شده را رعایت کنند و از حضور در تجمعات به ویژه مراسمات عزا و عروسی خودداری نمایند.

وی ضمن قدردانی از همکاری و همدلی اصناف و بازاران شهرستان تاکید کرد: در این شرایط بحرانی نیاز به همراهی و همکاری مردم بسیار حائز اهمیت است و باوجود اینکه می‌دانیم بسیاری از کسبه و بازاریان در این شرایط دچار آسیب شده اند ناچاریم تا پایان تغییر وضعیت شهرستان محدودیت ها ادامه داشته باشد.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha