۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
کد خبر: 84306527
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اسناد تاریخ انتخابات در همدان رونمایی می‌شود

۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴
کد خبر: 84306527
اسناد تاریخ انتخابات در همدان رونمایی می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از رونمایی اسناد تاریخ انتخابات در همدان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، گزیده ای از اسناد تاریخ برگزاری انتخابات در استان همدان رونمایی و منتشر می شود.

«میثاق گودرزی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسناد قابل توجهی از برگزاری انتخابات در دوره های مختلف قبل و بعد از انقلاب در این مرکز نگهداری می شود که بیانگر حضور مستمر مردم استان و میزان مشارکت آنان در دوره های مختلف انتخاباتی است.

وی اضافه کرد: نمونه برگه های رای، صورتجلسه شمارش آرا، اطلاعیه های عمومی، بیانیه ها و اعلان های حمایت سیاسی و صنفی از کاندیداها، نمونه پوسترهای تبلیغاتی و موضوعات امنیتی و حفاظتی در برگزاری انتخابات سالم و امن از جمله این اسناد است.

 مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: در این مجموعه گوشه ای از رویدادهای مربوط به انتخابات مجلس شورای ملی، مجلس سنا، انجمن های شهر و روستا، رفراندوم جمهوری اسلامی ایران، ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا منتشر و بازگو خواهد شد.

گودرزی با تاکید بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: به طور حتم مردم استان همدان با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۴۰۰ بار دیگر برگ زرینی در تاریخ اجتماعی و سیاسی استان رقم خواهند زد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha