۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84311671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محسن چاووشی بیش از یک میلیارد ریال در جشن گلریزان خراسان شمالی کمک کرد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: محسن چاووشی خواننده پاپ یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در جشن گلریزان که با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان در زندان بجنورد برگزار شد، کمک کرد.

عبدالرحیم گرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جشن گلریزان سه شنبه شب همچنین نیکوکاران استان ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

وی افزود: در این راستا، ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد با میزان بدهی سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از زندان های این استان آزاد شدند.

وی اظهار داشت: علاوه بر کمک محسن چاووشی خوانند پاپ، اسدالله جولایی رییس هیات امنای ستاد دیه کشور نیز ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان خراسان شمالی کمک کرد.

وی بابیان اینکه هم اینک ۹۶ زندانی جرایم غیرعمد با میزان بدهی ۱۸۰ میلیارد ریال در انتظار کمک نیکوکاران هستند اظهار داشت: کمک های افراد نیکوکار هنوز هم ادامه دارد در این استان ۲ جشن گلریزان دیگر نیز تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

جرایم غیرعمد شامل ناتوانی در پرداخت مهریه، نفقه، محکومیت هایی غیر از کلاهبرداری، تصادفات جاده ای و حوادث کارگاهی است.

در عید نوروز امسال هم ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد این استان با کمک و مشارکت نیکوکاران آزاد شدند.

در مجموع در سال گذشته با کمک خیران، ستاد دیه و تسهیلات قرض الحسنه ای بیش از ۲۰۰ زندانی غیر عمد و مالی این استان از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی خراسان شمالی شماره حساب  های ۸۸۸۸۸ نزد بانک تجارت ، شماره حساب ۰۱۰۵۵۷۰۷۶۲۰۰۰ نزد بانک ملی ، شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۲۶۱۸۵ که به نام ستاد دیه استان در بانک ها افتتاح شد را برای اعلام به خیرین در جهت کمک به مدد جویان بدهکار مالی و غیر عمد اعلام کرد.

هم اینک حدود هزار و ۴۰۰ نفر در زندان های خراسان شمالی تحمل حبس می کنند.

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که در هشت شهرستان سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha