کارگران بازوان جهش و رونق تولید در کشور هستند

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از کارگران به عنوان بازوان جهش و رونق تولید در کشور نام برد و گفت: کارگران نقش اصلی و مهم در مسیر تحقق سیاست‌های کلان نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری در سنوات اخیر مبنی بر حمایت از تولید ایفا کرده‌اند.

«بهزاد باباخانی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تبریک روز جهانی کارگر، افزود: ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز گرامیداشت و تجلیل از دستاوردها و خدمات ارزنده کارگران شریف به عنوان نماد تلاش و کوشش در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی جامعه است.

وی با بیان اینکه از دیرباز تاکنون کارگران همواره نقش اساسی و بی بدیل در رشد و توسعه اقتصاد در جوامع بشری داشته اند، اظهار داشت: در عرصه داخلی در سخت‌ترین شرایط جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمنان در سالیان اخیر، کارگران در خط مقدم این جنگ نابرابر دلاورانه ایستادگی کرده اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این زحمتکشان میدان اقتصاد به عنوان بازوان جهش و رونق تولید، بیش از پیش رشادت خود را در عرصه استقلال و خودکفایی کشور نشان داده و با وجود برخی مشکلات پیش رو هرگز دست از مجاهدت و جانفشانی در راه به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید برنداشته اند. 

باباخانی بار دیگر با تبریک روز کارگر به عموم کارگران این مرز و بوم به خصوص جامعه شریف کارگری استان کرمانشاه، افزود: بر خودم می‌بالم که در کنار این عزیزان و در یک سنگر برای اعتلای اقتصاد کشور تلاش می‌کنم.

روز جهانی کارگر همه ساله از سوی طبقات کارگری در روز اول ماه مه برگزار می‌شود و اتحادیه‌های کارگری در بسیاری از کشورهای جهان این روز را با برگزاری جشن‌های خیابانی برگزار می‌کنند.

در تقویم کشورمان نیز پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال با عنوان هفته کارگر نام‌گذاری شده و این روز برابر ماده ۶۳ قانون کار جزو تعطیلات رسمی همه کارگران مشمول قانون کار به شمار می‌رود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، بیش از ۳۰ هزار نیروی انسانی مشغول در هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha