۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84318182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۸۰ کیلومتر لوله‌گذاری گاز در کردستان اجرا شد

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۱۶
کد خبر: 84318182
۶۸۰ کیلومتر لوله‌گذاری گاز در کردستان اجرا شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون، ۶۸۰ کیلومتر خطوط و لوله‌گذاری گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی استان اجرا شده است.

احمد فعله‌گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آغاز سال ۱۳۹۹ تا پایان فروردین امسال، ۲۵ هزار و ۲۷ مشترک جدید گاز در استان جذب شد.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی انجام شده، امسال هم ۲۵ هزار مشترک جدید گاز در کردستان جذب می‌شود، افزود: تا پایان سال جاری گازرسانی به نقاط روستایی(روستاهای بالای ۲۰ خانوار) پایان خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: با گازرسانی به ۱۰۵ روستا در سال گذشته تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی به یک هزار و ۴۰۲ مورد افزایش یافته است.

فعله‌گری با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۶۰ روستا قابلیت گازرسانی دارد، تاکید کرد: در نقاط نزدیک به شبکه، عملیات گازرسانی به روستاها یا کوخ(سکونتگاه‌های کمتر از ۱۰ خانوار) هم انجام شده است.

وی مبلغ هزینه شده برای گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی استان را در سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مجموع اعتبارات عمرانی این شرکت در سال گذشته ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال بود که ۹۰ درصد آن هزینه شد.

در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، ۹۶ درصد جمعیت روستایی و ۵۶۲ هزار مشترک از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha