نماینده‌ جهاد اسلامی فلسطین روز قدس در مشهد سخنرانی می‌کند

مشهد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در روز قدس سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام سید محمد سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به خاطر ملاحظات اجتماعی در فراگیر شدن موج چهارم ویروس کرونا در کشور و محدودیت‌های ناشی از شیوع آن هیچ‌گونه راهپیمایی تحت عنوان روز جهانی قدس در هیچ نقطه‌ای از استان خراسان رضوی برگزار نخواهد شد.
وی ادامه داد: در روز قدس، مقام معظم رهبری سخنرانی خواهند کرد و این سخنرانی از ساعت ۱۱ صبح روز هفدهم اردیبهشت به‌صورت زنده از شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی خطاب به ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان انجام و از بیانات معظم‌له بهره‌مند می‌شویم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در روز جمعه هفته جاری به مناسبت روز قدس، توزیع پوستر، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان در مقابل جایگاه نماز جمعه و جانمایی پرچم بزرگ فلسطین در صحن پیامبر اعظم (ص) انجام خواهد شد.
سلطانی افزود: آذین‌بندی خودرو  و نصب پرچم‌های فلسطین و مقاومت اسلامی و تصاویر سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج ‌قاسم سلیمانی و حرکت در سطح شهر از دیگر برنامه‌های روز قدس در مشهد است.
وی ادامه داد: آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و اجرای سرود، نصب پرچم بزرگ فلسطین در میدان فلسطین و میدان بیت المقدس، فضاسازی شهری و برجسته سازی نمادهای قدس شریف، تهیه محتوا و پخش از تلویزیونهای شهری، برپایی نمایشگاه و مسابقه کاریکاتوری در عرصه میدان شهدا، برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای قدس و فلسطین، توزیع پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان بین خودروهای شخصی و نصب پوستر در اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی، تاکسی‌ها و قطارشهری مشهد از دیگر برنامه‌های این روز است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: حضور جوانان در سر چهارراه‌ها همراه با تراکت منقوش به شعار و دست نوشته و اجرای سرودهای متنوع در روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه، دعوت از کارشناسان سیاسی و افشای جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در برنامه‌های صدا و سیمای خراسان رضوی و ویژه برنامه افطار و سحر هم از دیگر برنامه‌های روز قدس است.
سلطانی افزود: فضاآرایی اماکن متبرکه رضوی و پوشش تصویری نمایشگرها در رابطه با قدس، برگزاری شب شعر بین‌المللی قدس، دعوت از هنرمندان و خلق آثار هنری از قدس و فلسطین و اهدا به نمایندگان جهاداسلامی فلسطین، برپایی نمایشگاه "قدس پاره تن اسلام است" در صحن قدس، برپایی ۲ نگارخانه‌ قدس در حرم مطهر، برپایی همایش بین‌المللی قدس، برگزاری ویژه برنامه قرآنی، تولید شعر و سرود به چند زبان با موضوع قدس، برگزاری ۲۴ ساعت سخنرانی‌ در حرم مطهر رضوی با محوریت قدس و همچنین فعالیت مناسبتی در فضای مجازی از دیگر برنامه های این روز است.
وی اضافه کرد: از همه مردم دعوت می‌شود با حضور در نماز جمعه هفته جاری که مصادف با روز جهانی قدس است انزجار خود را از مستکبران جهانی و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به نمایش بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha