۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84320846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: فضای مجازی باید به عرصه حمایت از ملت فلسطین تبدیل شود

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد مردم این شهرستان باید مانند سایر نقاط کشور از عرصه فضای مجازی به عنوان فرصتی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین استفاده کنند.

ح‍امد قربانی روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران همواره ثابت کرده اند که محدودیت ها فرصت ساز بوده و تحت هر شرایطی روحیه ایثار، مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم و حمایت از مظلومان را از دست نمی‌دهند و این محدودیتها نمی‌تواند خللی در این زمینه ایجاد کند.

وی ادامه داد: مردم بیدار دل امسال هم با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و فضای مجازی با صلابت بیشتر در عرصه مقابله با ظالمان ایستادگی کرده و این روحیه انقلابی را به صورت مستندی ارزشمند باز نشر می‌کنند.

فرماندار گناباد گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است تا برای همیشه مساله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان جهان زنده بماند و فراموش نشود که بیت‌المقدس پاره تن اسلام است.

وی افزود: رستاخیز شورانگیز و خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان هوشیار و عدالت جوی سراسر جهان در روز قدس، رویاهای صهیونیسم و استکبار جهانی را در تحقق نقشه نیل تا فرات بر هم می زند و کاخ آرزوهای خام و دست نیافتنی آنان را در هم فرو می ریزد.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha